علم و لذت

مطالب علمی روز دنیا ، از علم لذت ببرید

مطالب علمی روز دنیا ، از علم لذت ببرید

علم و لذت

علم و لذت ، نام وبسایتی است ، که مطالب علمی روز دنیا را برای شما به ارمغان می آورد .مطالبی که باعث می شوند که شما از فراگیری علم لذت ببرید . امید است تا با همراهی شما ، به هدف خود که رسیدن به جامعه ای مدرن است دست یابیم .
با تشکر ، مدیرییت

بایگانی

سلام ، همانگونه که می دانید ادامه ی فعالیت ما مستلزم حمایت شما از ماست ، چرا که نگهداری این وبسایت به هزینه های بسیار بالایی نیاز دارد ، هزینه های شرکت ارایه دهنده ی اینترنت و همچین هزینه های نگهداری از این وبسایت ، ما با بودجه ی محدود خود چگونه این هزینه ها را پرداخت کرده و به راه خود ادامه دهیم ؟ لذا از شما مخاطب محترم خواهشمندیم از ما حمایت نمایید . ما به هیچ وجه به دنبال کسب درآمد از این وبسایت نیستیم ! بلکه می خواهیم تنها بخشی از هزینه های خود را جبران کنیم .

به زودی این صفحه برای حمایت شما ، از ما به درگاه بانک متصل خواهد شد اما شما می توانید در این مدت با فرستادن کد یک عدد کارت شارژ ایرانسل بخشی از هزینه های ما را در نگهداری از این وبسایت جبران نمایید .

کد شارژ را در قسمت نظرات همین مطلب منتشر نمایید .

*** همچنین اگر دارای وبلاگ یا سایتی می باشید می توانید با پیوند کردن ( لینک کردن ) ما از ما حمایت نمایید .

از حمایت همیشگی شما همراهان همیشگی علم و لذت بی نهایت سپاسگذاریم .

علم و لذت

همراه و در کنار شما | علم و لذت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">